Spoločnosť OKAY oslavuje mimoriadny triumf. Bola totiž v nezávislom prieskume spoločnosti Karsa Technologies označená ako najlepšia. Z výskumu vyplynulo, že spoločnosť OKAY poskytla zákazníkom oveľa viac skutočne zľavnených produktov než konkurenčné e-shopy. Výsledky analýzy zverejnil spravodajský server Stratégie.
"Datart ponúkol zľavu 5 %, Nay 3 % a Mall.sk dokonca len 2 %. Tieto výsledky spoločnosť OKAY mnohonásobne prevýšila."
server Stratégie
"Analýza spoločnosti Karsa Technologies monitorovala v období posledných štyroch mesiacov dlhodobý vývoj cien elektrospotrebičov a mobilných zariadení predávaných v ôsmich internetových obchodoch, akými sú napríklad Mall.sk, Okay.sk alebo Datart.sk. Z dát vyplynulo, že sledované e-shopy po Vianociach uplatnili skutočnú zľavu v priemere u 11,5 % ponúkaných produktov," píše server Stratégie.
"Najviac sa rozhodol zlacňovať obchod Okay.sk, a to dokonca v prípade 57 % ponúkaného tovaru."
Michal Ježek, CEO Karsa Technologies
Z celkovo nízkych 11 % zaberá Nay.sk skutočnú zľavu len 3 % a Mall.sk dokonca len 2 %. Tieto výsledky spoločnosť OKAY mnohonásobne prevýšila. "Po vyhodnotení získaných údajov sme zistili, že najviac sa rozhodol zlacňovať obchod Okay.sk, a to dokonca v prípade 57 % ponúkaného tovaru. Výrazne tak prevyšuje ostatné sledované obchody," cituje server Stratégie CEO spoločnosti Karsa Technologies, Michala Ježka.
"E-shop Okay.sk navyše pracuje i s cenovou politikou a opakovanú zľavu ponúka u 12 % produktov naprieč kategóriami."
server Stratégie