Aplikácia k smart hodinkám: Ako riešiť problémy s Bluetooth a notifikáciami
Chytré hodinky sú stále obľúbenejší doplnok. Sú nielen moderné a estetické, ale navyše umožňujú sledovať našu aktivitu, zobrazujú notifikácie a mnoho ďalších užitočných funkcií.
Avšak niektoré modely sa môžu stretávať s rôznymi nežiaducimi problémami. V tomto článku sa pozrieme na niektoré z najčastejších problémov so šikovnými hodinkami a na príklade hodiniek Garmin ukážeme, ako ich možno jednoducho vyriešiť.
Na smart hodinkách nefungujú notifikácie
Ak vaša smart hodinky nezobrazujú notifikácie, môže to byť spôsobené niekoľkými faktormi. Jedným z nich môže byť zlé nastavenie v aplikácii alebo v telefóne. Skontrolujte si, či máte povolené notifikácie pre jednotlivé aplikácie, ktoré chcete na hodinkách zobrazovať.
- Ako sprevádzkovať notifikácie z hodiniek
- Ako sprevádzkovať stabilné prepojenie Bluetooth
- Ako nastaviť zobrazovanie informácií o volajúcom
- Návod pre iOS iPhone
- Návod pre Android
Už máte své chytré hodinky?
Nastavenie pri Apple iPhone
Nastavenie Bluetooth
- Otvorte nastavenie vo vašom iPhonu
- Vyberte možnosť Bluetooth
- Vyberte modrú ikonu informácií vedľa spárovaného zariadenia
- Povoľte voľbu Zdieľať systémové oznámenia
Nastavenie notifikácií
- Otvorte nastavenie vo vašom iPhone
- Vyberte Oznámenie
- Náhľady nastavte na možnosť Vždy alebo Pri odomknutí
- V zozname Štýl oznámenia zvoľte Správy
- Je nutné mať zapnutú možnosť Povoliť oznámenie a tiež všetky tri spôsoby upozornenia. V možnosti Náhľady potom zvoľte hodnotu Vždy (táto voľba je predvolená) alebo Pri odomknutí.
Nastavenie pri telefónoch Android
Nastavenie Prístupu k oznámeniam v aplikácii Connect
- Nastavenia
- Inteligentné oznámenie
- Povoliť prístup pre Connect
Nastavenie Prístupu k oznámeniam v telefónoch Samsung
- V telefóne otvorte Nastavenia
- V hornej časti obrazovkyzvoľte ikonu v tvare lupy
- Do vyhľadávacieho poľa napíšete výraz Prístup
- Z nájdených položiek zvoľte Prístup k oznámeniam (Pri vybraných modeloch je potrebné vyhľadať výraz Špeciálny prístup a až v tomto nastavení zvoliť položku Prístup k oznámeniam).
- Povoľte aplikáciu Garmin Connect. Ak je povolená je, vypnite a zapnite povolenie.
Menu pri telefónoch Samsung
Menu pri telefónoch Xiaomi
- Nastavenia
- Ďalšie nastavenia
- Súkromie
- Prístup k oznámeniam
- Tu povoľte aplikáciu Conncet
Menu pri telefónoch s čistým Androidom
- Aplikácia a oznámenie
- Aplikácia
- Nastavenia
- Špeciálny prístup
- Prístup k oznámeniam
- Povoliť Connect
Zrušenie optimalizácie výdrže batérie pri aplikácii Connect
- V telefóne zvoľte položku Nastavenie
- Aplikácia
- Ďalšie možnosti
- Ignorovať optimalizáciu batérie
- Zrušte začiarknutie pri položke Connect
Aktivácia zobrazovania oznámení a prioritného zobrazenia pre aplikáciu Connect
- V telefóne zvoľte položku Nastavenie
- Notifikácia a stavová lišta
- Centrum oznámenia
- Aktivujte v aplikácii Connect možnosti Zobrazovať oznámenia a Prioritné zobrazenie
Udržanie aplikácie Connect v chode počas vypnutej obrazovky
- V telefóne zvoľte položku Nastavenie
- Aplikácia
- Pripojte sa
- Možnosť Batérie (alebo Podrobnosti o spotrebe energie)
- Povoľte stále spúšťanú aplikáciu pri vypnutej obrazovke na pozadí systému
Poznámka: V prípade, že nie je možné vybrať Povoliť aktivitu na pozadí, postupujeme takto –1) Aplikácia 2) Špeciálny prístup 3) Optimalizácia batérie 4) Povoliť
Chytré hodinky sa odpájajú od Bluetooth
Jedným z frustrujúcich problémov, s ktorými sa niektorí používatelia stretávajú, je opakované odpájanie Bluetooth medzi šikovnými hodinkami a mobilným telefónom. Aby sme tomu zabránili, mali by sme sa uistiť, že naše zariadenia majú aktuálne verzie softvéru a že nie sú preťažené nepotrebnými aplikáciami alebo dátami.
Prvá možnosť
- Zvoľte v telefóne Nastavenie
- Spúšťanie aplikácie
- Pripojte sa
- Spravovať ručne
Druhá možnosť
- Nastavenia
- Aplikácia
- Špeciálny prístup
- Optimalizácia batérie
- Povoliť
Chytré hodinky nezobrazujú informácie o volajúcom
Ďalším bežným problémom je absencia informácií o volajúcom, aj keď vám na telefón volá niekto známy. Toto je často spôsobené nesprávnym nastavením prepojenia medzi telefónom a hodinkami. Ujistite sa, že ste povolili prenos kontaktov a telefónnych čísel medzi zariadeniami.
Nastavenie telefónu
- Aplikácia a oznámenie
- Aplikácia
- Pripojte sa
- Oprávnenie
- Povoliť kontakty, SMS a ďalšie aplikácie, pri ktorých si prajete zdieľať informácie.
Nastavenie aplikácie Connect
- Nastavenia
- Oprávnenie aplikácie – zapnúť Kontakty (a ďalšie služby, ktoré si prajete zdieľať medzi zariadeniami)
Najväčší výber elektra v OKAY!
Pre najväčší výber kvalitného elektra navštívte náš e-shop.
Ak sa rozhodnete pre kúpu nového elektromobilu v spoločnosti OKAY, môžeme vám zaručiť 100 % spokojnosť. Ak nebudete spokojní, môžete výrobok bezplatne vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu.
Máme na sklade najväčší výber nábytku a elektra za najlepšie ceny!
Prezrite si ďalšiu ponuku elektra
Chladničky
Práčky
Televízory
Sušičky
Mobilné telefóny
Notebooky
Kávovary
Umývačky riadu
Vstavané spotrebiče
Smart
elektro
Vysávače
Starostlivosť
o telo
Do kuchyne
Mikrovlnné rúry
Audio
Sporáky
Slúchadlá
Príslušenstvo
Článok pre vás pripravil:
Vojtěch Pospíšil