Napíšte nám
- Moja objednávka
- Tovar
- Reklamácia
- Služby
- Splátkový predaj
- Predajne
- Reklamné akcie
- Pochvaly a sťažnosti
- Pre firmy
Moja objednávka
Stav vašej objednávky sledujte on-line. Stačí vložiť číslo vašej objednávky (nájdete ju v e-maili od nás) sem: Sledovanie objednavky
ELEKTRO:
Doručenie na predajňu: tovar obvykle dorazí do 5 pracovných dní. K vyzdvihnutiu zásielky v predajni budete vyzvaní prostredníctvom e-mailu a SMSky. Bez e-mailu a SMS Vám nebude tovar v predajni vydaný, preto Vás prosíme, aby ste počkali na elektronickú výzvu k vyzdvihnutiu.
Doručenie na adresu zákazníka: O odoslaní zásielky budete informovaní prostredníctvom e-mailu a SMS správou s číslom zásielky. Pohyb Vašej zásielky môžete sledovať priamo na stránkach prepravnej spoločnosti. Doručenie prepravnou spoločnosťou prebieha obvykle v rozmedzí 1-2 pracovných dní od odoslania zásielky.
NÁBYTOK: Skladovo dostupný tovar doručíme obvykle do -5-9 pracovných dní od vytvorenia objednávky, resp. od načítania platby. Pri tovare na objednávku (dodanie od výrobcu) uvádzame orientačný termín dodania v košíku. V prípade zmeny termínu dodania informujeme zákazníka automaticky generovaným e-mailom.
Doručenie na výdajné miesto: o odoslaní zásielky informujeme zákazníkov prostredníctvom SMS a e-mailu. K vyzdvihnutiu zásielky v predajni budete vyzvaní prostredníctvom e-mailu a SMSky. Bez e-mailu a SMS Vám nebude tovar vydaný, preto Vás prosíme, aby ste počkali na elektronickú výzvu k vyzdvihnutiu.
Doručenie na adresu zákazníka: O odoslaní zásielky budete informovaní prostredníctvom e-mailu a SMS správou s číslom zásielky. Pohyb Vašej zásielky môžete sledovať priamo na stránkach prepravnej spoločnosti. V prípade zvolenia služieb (výnos, montáž a pod.) kontaktuje zákazníka ohľadom termínu dodania/vykonania služby konkrétna prepravná spoločnosť.
Stav vašej objednávky sledujte on-line. Stačí vložiť číslo vašej objednávky (nájdete ju v e-maili od nás) sem: Sledovanie objednavky
Potvrdenie o prijatej platbe zasielame automaticky na váš e-mail, a to obratom po spracovaní platby. Upozorňujeme, že spracovanie platby u štandardných bankových prevodov trvá 2 pracovné dni, skoršie potvrdenie nie je možné.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Najefektívnejšie je kontaktovať priamo prepravcu, ktorý vám zásielku doručuje. Pre rýchlejšiu komunikáciu si prosím pripravte číslo zásielky, ktoré sme vám poslali v potvrdení o expedícii.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Mrzí nás, že ste sa rozhodli objednávku zrušiť. Napíšte nám prosím dôvod, radi vám odporučíme alternatívny tovar alebo skúsime nájsť iné vyhovujúce riešenie vašej požiadavky. A keď sa nám to nepodarí, aspoň sa vďaka vašej odozve budeme môcť do budúcnosti zlepšiť.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Vieme, že ste starostlivo vyberali. Ak by sa ale napriek tomu stalo, že sa rozhodnete odstúpiť od kúpnej zmluvy, je možné tovar zakúpený cez e-shop (Odstúpenie od kúpnej zmluvy) vrátiť do 14 dní na ktorejkoľvek našej predajni (vrátiť nábytok je možné len na predajniach predávajúcich nábytok - sortiment predajne možno overiť na www.okay.sk alebo na našej zákazníckej linke).
Pamätajte, že:
- tovar musí byť v úplnom stave, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo dodané spoločne s tovarom
- tovar nesmie byť opotrebovaný alebo poškodený nad rámec bežného vyskúšania pri bežnom nákupe v kamennom obchode
- tovar osobného charakteru (slúžiaci k starostlivosti o telo, ale tiež napr. slúchadlá) a nosiče audio / vizuálnych nahrávok alebo softvér možno vracať iba v neporušenom originálnom obale
- pokiaľ nemáte možnosť tovar doručiť do predajne osobne, môžete tovar odoslať poštou/kuriérom v rámci Slovenska do najbližšej predajne Okay vo Vašom okolí. Zoznam predajní Okay na Slovensku aj s ich adresami nájdete v tomto odkaze: Predajne a výdajne
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Nákup na našom e-shope nie je risk! Sedačku nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 30 dní zadarmo. Ak by teda náhodou nezodpovedala vašim predstavám farba, veľkosť alebo funkcie, sedačku u vás zadarmo vyzdvihneme v rámci programu "Garancia spokojnosti".
Ako na to? Viac informácií tu.
Správame sa šetrne k životnému prostrediu, preto faktúry zasielame elektronicky. Faktúru vám automaticky zašleme e-mailom do 2 dní od doručenia tovaru. Ak potrebujete faktúru zaslať opakovane, napíšte nám prosím číslo objednávky, zašleme ju obratom.
Tovar
V e-shope pri každom produkte zistíte, či je k dispozícii v centrálnom sklade, a ak nie je, tak aká je dodacia lehota. Ponúkame tiež možnosť rezervovať tovar na vybranej predajni - pod touto možnosťou uvidíte skladovú dostupnosť tovaru na jednotlivých našich predajniach.
Každý deň usilovne pracujeme, aby popisy našich produktov boli vyčerpávajúce a prehľadné. Ak vám napriek tomu chýba niektorý parameter alebo opis funkcie, prosím popíšte nižšie čo najpresnejšie vašu otázku. S odpoveďou vás kontaktujeme, čo najskôr to bude možné.
Ospravedlňujeme sa, ak manuál nebol pri tovare priložený. Užívateľské manuály a montážne návody nájdete priamo na našom webe u každého produktu, kde si ich môžete stiahnuť vo formáte pdf. Alebo nám nižšie napíšte číslo objednávky alebo kód produktu a my vám návod čo najskôr zašleme.
Reklamácia
Je nám ľúto, že tovar dorazil poškodený. Urobíme všetko, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili. Prosíme, odfoťte prepravný obal aj tovar zo všetkých strán a pošlite nám fotky spoločne s číslom objednávky. Čo najskôr sa ozveme s návrhom riešenia.
Je nám ľúto, že doručený tovar nie je v poriadku. Urobíme všetko, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili. Prosíme, popíšte nám podrobne, čo sa stalo, doplňte prípadne fotografiami a nezabudnite na číslo objednávky. Čo najskôr sa vám ozveme s návrhom riešenia.
Ospravedlňujeme sa, ak služba neprebehla tak, ako mala. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás na prvom mieste. Prosím, popíšte nám v čom bol problém a my sa vám ozveme s návrhom riešenia.
Mrzí nás, že sa u tovaru vyskytla vada. Pri menších elektrospotrebičoch je najrýchlejšie uplatniť reklamáciu na ktorejkoľvek našej predajni. Na väčšine predajní sme pre vás od rána do večera, 7 dní v týždni. Adresy a prevádzkové doby predajní nájdete tu: Naše predajne. Väčšinu reklamácií takto vybavíme do 15 dní od návštevy predajne. Veľké elektrospotrebiče môžete samozrejme tiež reklamovať na našich predajniach, výhodnejšie však môže byť obrátiť sa priamo na autorizovaný servis, ktorý v mnohých prípadoch vykoná servisný zásah priamo u vás doma. Zoznam servisov nájdete tu:
VÝROBNÁ ZNAČKA | KONTAKT | |
AEG | +421 232 141 303 | |
Amica | +421 249 105 851 | |
Beko | +421 232 195 390 | |
Bosch | +421 238 106 115 | |
Candy | 0238 105 039 | |
Concept | +421 326 583 465 | |
Electrolux / Zanussi | +421 232 141 303 | |
Gorenje / Hisense | 0800 105 505 | |
Guzzanti | +421 907 241 912 | |
Indesit | 0850 003 007 | |
LG | 0233 059 522 | |
MORA | 0800 105 505 | |
ROMO - CHLADENIE/PRANIE | +421 915 473 787 | |
ROMO - SPORÁKY | +421 249 105 851 | |
Samsung | 0800 726 786 | |
Siemens | +421 238 111 139 | |
TCL | +421 233 329 176 | |
Whirlpool | 0850 003 007 |
Stav vašej reklamácie sledujte on-line. Stačí vložiť číslo vašej reklamácie (nájdete ich v záhlaví reklamačného protokolu, ktorý ste dostali pri uplatnení reklamácie) sem: on-line overenie
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Vidíte, ešte že ste mysleli na zadné vrátka a záruku si predĺžili. Vadu na tovare teraz prosím uplatnite ako poistnú udalosť - kontakt pre hlásenie poistných udalostí nájdete priamo v poistnej zmluve alebo na webe poisťovne.
Zakúpili ste nábytok a objavili ste na ňom nedostatky či závadu a rozhodli ste sa ho reklamovať? Uplatnenie reklamácia znamená pre našich zákazníkov istotu spoľahlivého vybavenia. Uvedomujeme si nepríjemnosť reklamačného procesu pre každého nášho zákazníka a snažíme sa priebeh reklamácie uľahčiť tak, aby všetko prebehlo rýchlo a na obojstranné spokojnosti. Prostredníctvom nášho reklamačného formulára môžete jednoducho poslať informácie o reklamovanom tovare na naše reklamačné oddelenie.
Po odoslaní formulára Vám dorazí na uvedený e-mail potvrdenie o zaevidovaní reklamácie a číslo reklamácie. V prípade, že Vám potvrdenie nedorazí, kontaktujte naše reklamačné oddelenie.
Naše odporúčanie na urýchlenie reklamačného konania:
Pre urýchlenie reklamačného konania odporúčame vložiť fotografie reklamovanej závady av prípade chýbajúcich alebo poškodených dielu, upresnenie dielu podľa montážneho plánika.
Ďakujeme za dôveru, reklamáciu rýchlo a kvalitne spracujeme, s návrhom riešenia Vás budeme kontaktovať najneskôr do 3 prac. dní.
Služby
Snažíme sa ponúkať ku každému tovaru čo najviac služieb. Všetky dostupné nájdete podľa druhu produktu v košíku v časti doprava / platba. Ak požadovanú službu nenájdete priamo v košíku, napíšte nám prosím vašu požiadavku a číslo objednávky. Overíme možnosti a ozveme sa vám.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Snažíme sa ponúkať ku každému tovaru čo najviac služieb. Všetky dostupné nájdete podľa druhu produktu v košíku v časti doprava / platba. Ak požadovanú službu nenájdete priamo v košíku, napíšte nám prosím vašu požiadavku a číslo objednávky. Overíme možnosti a ozveme sa vám.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
K objednávke tovaru vám na želanie odvezieme starý spotrebič rovnakého typu zadarmo a zaistíme jeho ekologickú likvidáciu. Spotrebič je nutné pripraviť na prepravu tak, že ho odpojíte od všetkých energií, demontujete a pred odvozom ho pripravíte za prvé uzamykateľné dvere. Spotrebič nesmie byť rozobraný alebo nekompletný. V takom prípade sa jedná o odpad, ktorý by nebol spracovateľom ekologickej likvidácie prijatý a nemôže byť odvezený.
Vašu požiadavku spracujeme do 3 pracovných dní.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Odporúčame vám predĺžiť si záruku a poistiť tovar proti poškodeniu, a to pohodlne priamo v košíku počas vášho nákupu. Ak ste predĺžiť záruku zabudli, nevadí. Do 14 dní od nákupu vám záruku radi predĺžime na ktorejkoľvek našej predajni.
Predĺženie záruky je možné vykonať pohodlne priamo v košíku počas vášho nákupu. Ak ste predĺžiť záruku zabudli, nevadí. Do mesiaca pred koncom zákonnej záruky Vám záruku radi predĺžime na ktorejkoľvek našej predajni.
Splátkový predaj
Samozrejme. V košíku zvoľte spôsob úhrady splátkami. Najneskôr nasledujúci pracovný deň sa vám ozve náš splátkový špecialista a spoločne s vami vyberie najvhodnejšiu variantu splátok. Majte pripravené 2 doklady totožnosti a informácie o vašom zamestnávateľovi a počas 15 minút s vami všetko vybavíme.
Predajne
Našu predajnú sieť stále rozvíjame tak, aby sme boli blízko vás. Aktuálne informácie o našich predajniach, adresy, kontakty a prevádzkové doby nájdete: Naše predajne
Reklamné akcie
Napíšte nám prosím váš kontakt a my ho zo zoznamu príjemcov informácií o novinkách a akciách odstránime.
V prípade, že chcete nechať vymazať Vaše osobné údaje, napíšte nám prosím e-mail na adresu ochranaosobnychudajov@okaysk.eu
Naše aktuálne reklamné akcie nájdete na vstupnej strane nášho webu, podrobnosti o akcii potom nájdete kliknutím na toto oznámenie. Ak by ste ani tu nenašli odpoveď na vašu otázku, napíšte nám ho prosím čo najpresnejšie nižšie. Budeme vás čo najskôr kontaktovať.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Mrzí nás, ak sa vaša výhra oneskorila. Napíšte nám prosím číslo objednávky a popis akcie, všetko preveríme a ozveme sa vám.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Pochvaly a sťažnosti
Ďakujeme, máme radosť, že ste s našimi službami spokojní. Budeme radi, keď nám napíšete čoho alebo koho sa vaša pochvala týka. Radi ju odovzdáme na správne miesto.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám
Mrzí nás, že nie ste s našimi službami spokojní. A ďakujeme, že nám to poviete - len tak sa môžeme ďalej zlepšovať. Napíšte nám prosím podrobne, s čím ste neboli spokojní. Ozveme sa vám a spoločne nájdeme riešenie.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám